• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Inom 14 dagar har vi frågor eller en tråd om vilket inkasso som nyttjas, och om dom går med på avbetalningsplaner på 100 kr i månaden
Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 946
Mottagna reaktioner
13 596
Poäng
10 387
Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
14 dagar var kort men inom ett par månader har vi den, det är lite av en tradition. Många blir hjälpta och en del lyckas mest bara fixa ett lån på 100000 man egentligen inte hade råd med och börjar halka efter.
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?
 

Sigfrid

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 September 2020
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Hur blir kostnaden om man inte nyttjar hela beloppet ? i månaden alltså
 

chew312

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 April 2021
Meddelanden
126
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?

blir du sen så är det om från början steg1
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jag blev nekad, men de säger att jag kan höja i augusti är tredje betalningen har 10 nu, försvinner även 16 st ff från bisnode om det har betydelse för dom. Blir spännande vad de blir för hopp om de blir de 20 eller högre!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp